چاپ پرچم اهتزاز

چاپ پرچم در کرج

چاپ پرچم در کرج

چاپ پرچم یکی از ملزومات اداری و همچنین هویت هر شرکت و یا سازمانی محسوب می شود. چاپ پرچم در کرج از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار است مانند: 1- بسیاری از کارخانجات، سازمان ها برای رسمیت دادن به ارگان خود روی میز کار، سالن و … از پرچم استفاده می کنند، که بر روی آن لوگو و نام شرکت چاپ شده است. 2- چاپ پرچم در واقع می تواند نمادی از نوع کسب کار شما باشد که در نتیجه باعث می شود تا نظر بیننده را به خود جلب کند. در حالت کلی باید گفت که چاپ پرچم برای برند سازی و همچنین تبلیغات نقش بسیار موثری دارد. از انواع مدل های چاپ پرچم در کرج می توان به چاپ پرچم رومیزی، چاپ پرچم تشریفات، چاپ پرچم اهتزاز، چاپ پرچم ساحلی اشاره کرد، در ادامه بیشتر به جنس، پایه های پرچم، ابعاد و …. اشاره خواهیم کرد.

چاپ پرچم در کرج برای تمامی جنس ها به صورت دیجیتال انجام می شود ولی باید گفت که چاپ پرچم اهتزاز ایران به صورت اسیدی و یا برای چاپ پرچم های تشریفات و رومیزی امکان چاپ پفکی نیز وجود دارد. جنس پارچه پرچم ها می تواند ساتن براق، ساتن آمریکایی، مخمل، مخمل پفکی و فلامت باشد، که برای هر مدل از پارچه خاصی استفاده می کنند، به عنوان مثال برای چاپ پرچم های رومیزی و تشریفات می توان جنس پارچه های آن را ساتن براق، ساتن آمریکایی ، مخمل  و مخمل پفکی استفاده کرد.

انواع پرچم تبلیغاتی

چاپ پرچم رومیزی در کرج

چاپ پرچم رومیزی در کرج

همانطور که در ابتدا گفته شد چاپ پرچم در کرج از جنس های مختلفی برخوردار است که چاپ پرچم رومیزی در کرج برای ابعاد کوچک چاپ آن انجام می شود و همانطور که از نام آن هم مشخص است برای روی میز کاربرد دارد. انواع جنس پارچه پرچم رومیزی را در ابتدا اشاره کردیم، که از لحاظ قیمت جنس پارچه ساتن براق از قیمت کمتری در مقایسه با جنس های دیگر و پارچه مخمل از قیمت بالاتری برخوردار است ولی باید گفت که بالاترین قیمت چاپ پرچم مربوط به جنس مخمل پفکی می شود. سایز چاپ پرچم رومیزی استاندارد می باشد یعنی نمی توان آن را برای هر سایزی سفارش داد، اصولا ابعاد آن 20 در 30 و همچنین 90 در 1.5 می باشد. چاپ پرچم رومیزی در کرج را می توان به صورت ریشه دار، لمینت و لیزری سفارش داد.

چاپ پرچم ریشه دار: به این صورت است که برای وصل کردن ریشه ها به پرچم روی آن ها دوخت انجام می شود. چاپ پرچم لمینت: ابتدا چاپ روی پرچم انجام می شود بعد آن را بر روی یک لایه پلاستیکی که لمینت نام دارد می چسبانند، همچنین باید گفت که چاپ آن تنها به صورت یکرو انجام می شود. چاپ پرچم لیزری: از لحاظ ظاهری به این صورت است که هیچ ریشه ای به پارچه وصل نمی شود و همین باعث می شود تا لبه های پرچم تیز تر باشد. پایه های پرچم رومیزی می توانند به صورت L، T ،پایه سنگی و استیل تخت باشد که انتخاب پایه کاملا سلیقه ای است.

چاپ پرچم تشریفات در کرج

از کاربرد چاپ پرچم تشریفات در کرج می توان به سالن ها اشاره کرد که ابعاد آن همانند چاپ پرچم رومیزی است، یعنی به هیچ وجه نمی توان آن را برای سایزهای دیگر چاپ کرد، جنس پارچه چاپ پرچم تشریفات ساتن براق، ساتن آمریکایی، مخمل و مخمل پفکی می باشد که جنس های گفته شده کاملا شبیه به چاپ  پرچم رومیزی است همچنین از لحاظ قیمت نیز همانند چاپ پرچم رومیزی ساتن براق کمترین و مخمل بیشترین قیمت می باشد. چاپ پرچم تشریفات در کرج را تنها می توان به صورت لمینت و ریشه دار چاپ کرد، که ما در توضیح چاپ پرچم رومیزی در مورد لمینت و ریشه دار صحبت کردیم.

چاپ پرچم تشریفات در کرج

باید به این نکته اشاره کرد که اگر ما بخواهیم چاپ پرچم تشریفات در کرج را به شکل لمینت انجام دهیم در این صورت حالت قرار گرفتن آن به صورت مخروطی می شود، همین موضوع باعث می شود تا طرح لوگوی چاپ شده روی پرچم به صورت واضح نشان داده شود. پایه های پرچم تشریفاتی را می توان به صورت پنجه شیری و آفتابگردان ( خورشیدی ) سفارش داد، که از لحاظ قیمت پایه آفتابگران به نسبت پنجه شیری بیشتر می باشد. برای چاپ پرچم در کرج در انواع جنس های مختلف با ما در ارتباط باشید.

چاپ پرچم اهتزاز در کرج

چاپ پرچم اهتزاز در کرج

باید گفت که ارتفاع چاپ پرچم اهتزاز در کرج 4 متر و بالاتر می باشد که از آن اصولا برای محوطه ها استفاده می کنند، این مدل از پرچم همانند چاپ پرچم رومیزی و تشریفات از ابعاد استانداردی برخوردار است که شامل 1 در 2، 1 در 3، 1.5 در 2.5 ، 90 در 1.5 می باشد ولی می توان آن را برای ابعاد متفاوتی خارج از این ابعاد نیز سفارش داد، چاپ پرچم اهتزاز در کرج از دو نوع سامورایی و معمولی برخوردار است که در مدل سامورایی با توجه به ابعاد استاندارد یعنی 1 در 3 در واقع 1 طول و 3 عرض کار و در پرچم های معمولی نیز 1 عرض و 3 طول کار و یا بلعکس می شود.

چاپ پرچم ساحلی در کرج

از کاربرد چاپ پرچم ساحلی در کرج می توان به جلوی نمایشگاه ها، مراکز خرید و … اشاره کرد که  به منظور تبلیغات از آن استفاده می کنند و تنها از یک مدل بادبانی برخوردار است، جنس پارچه این مدل از پرچم ساتن براق و فلامنت می باشد، باید به این نکته اشاره کرد که جنس ساتن براق خیلی بهتر و همچنین از لحاظ قیمت نسبت به فلامت گران تر می باشد. چاپ پرچم ساحلی در کرج تنها از یک سایز برخوردار است که آن هم 70 در 2.7 می باشد همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید 70 عرض و 2.7 طول کار می شود ، ابعاد این مدل از پرچم را نمی توان تغییر داد ولی اگر کسی بخواهد تنها می تواند سایز پرچم را کمی کوتاهتر بگیرد. پایه های پرچم ساحلی به صورت ضربدری و صفحه تخت فلزی می باشند، که برای حالت ضربدری یک مدل کیسه وجود دارد که داخل آن را با ماسه و یا آب پر می کنند و روی پایه پرچم قرا می دهند تا بر روی زمین محکم تر باشد. چرا که ممکن است در مقابل باد، طوفان یا هر چیز دیگری با توجه به ارتفاعی که دارد حرکت کند، که این کیسه باعث ثابت ماندن آن روی زمین می شود.

چاپ پرچم ساحلی در کرج

حداقل زمان تحویل چاپ پرچم در کرج برای هریک از جنس های مختلف 4 تا 5 روز کاری می باشد، که این زمان گفته شده با توجه به آماده بودن طرح است یعنی تنها مختص به زمان چاپ می باشد، اگر شما طرح روی پرچم را آماده نداشته باشید در این صورت خود پروسه طراحی 1 تا 2 روز زمان نیاز دارد، طراحی روی پرچم های مختلف باید به دستی انجام شود چرا که نشان دهنده نماد یک شرکت و یا سازمان می باشند و برای آن سازمان و یا ارگان بسیار با اهمیت و قابل احترام است.

قیمت چاپ پرچم در کرج

قیمت چاپ پرچم در کرج به عوامل مختلفی از جمله سایز پرچم، جنس پرچم، پایه پرچم و بسیار از عوامل دیگر بستگی دارد. به عنوان مثال برای چاپ پرچم رومیزی و تشریفات همانطور که قبلا نیز گفتیم جنس مخمل پفکی از همه گران تر می باشد چرا که از کیفیت و جنس خوبی برخوردار می باشد، همچنین برای چاپ پرچم بادبانی جنس ساتن براق به نسبت فلامت بهتر و همچنین گران تر می باشد. پایه های پرچم نیز بر روی قیمت تاثیر می گزارند که باید گفت برای چاپ پرچم تشریفات پایه آفتابگردان یا خورشیدی از قیمت بالاتری برخوردار است. در خصوص چاپ پرچم در کرج در انواع جنس های مختلف آن هم با قیمت مناسب ویداک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

قیمت چاپ پرچم در کرج